Tuesday, March 3, 2009

* 3 march

first of all.. saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah wish birthday to me dari pukul 12 semalam sehinggala hari ini.. thanks semua ;)

terutama kepada :
mama <33
amin<3
kakya
dilah
ira
ijah
ceraq
aini
syami
feeqa ( si kembar)
ecoh
eyqatajudin
dhia
shaz
fida
izah
loot
nanie

.. uh dan kepada semua2 lah yang telah wish birtday pada sy. thnks too much !

ape harapan saya :
main : result SPM superb..
1. saya ingin menurunkan berat badan sebanyak 6kg..
2. ingin menjadi anak dan kakak yang berdedikasi dan baik :)
3. mau phone sony slide sendiri.. nak tahun ini juga..
4. mahu belajar bersungguh.
5.mahu melangkah ke universiti.. sape x nak kan ? hee :P)
6. bnyk lagi tp saya simpan seorang enough la kan ?? huhu :)P

p/s : kepada sesiapa yang menyambut ulangtahun pada hari ini juga saya mendoakan anda2 semua diberkati Allah dan dimurahkan rezeki..

love : feeqa